fredag, december 05, 2008

Surtantens stickverk

Jag har köpt en digitalkamera till mig själv till min förestående födelsedag (bästa sättet att få det man vill ha). Naturligtvis måste jag testa den innan jag slår in den och det har jag gjort genom att föreviga mina stickalster. Jag skall genast tillstå att jag inte är någon vidare fotograf så bilderna blir lite trista, men förhoppningsvis syns alstren i alla fall.
Jag har samlat dom i ett litet galleri till höger. Det är roligt att visa upp vad man gjort, om någon tycker att det är fint eller inspireras av mina ”verk” så är det ännu roligare.
Klickar man på bilden får man upp en större bild med bildtext där jag (oftast) beskriver garn och varifrån mönster och modell kommer, ifall någon skulle inspireras.
Det är möjligt att plaggen dyker upp i framtida inlägg med utförligare information, men ifall någon har en fråga så innan dess så skriv en kommentar.
Nu får jag jobba på att samla ihop bilder på allt jag stickat, men mycket är redan ”förskingrat” i bekantskapskretsen.

Inga kommentarer: