tisdag, september 08, 2009

Fortsatta förändringar.....

Jag fortsätter och roddar runt med bloggen. Det senaste är att jag uppdaterar inläggen med etiketter och lite länkar mellan inläggen. När jag startade bloggen kändes detta överflödigt för då antog jag att man läste inläggen i ordningsföljd, dessutom visste jag inte hur jag skulle kategorisera inläggen.
Nu har det snart gått ett år och det har blivit ganska många inlägg. Vissa av dom är läsvärda även i efterhand och då är det bra om man kan hitta dom i röran.
Om någon har funktionen att det "plingar" vid uppdateringar, hoppas jag att ni har överseende med detta ständiga uppdaterande som egentligen inte tillfört något nytt innehåll.
Men idag skall jag försöka sticka istället för att sitta vid datorn, så att jag till slut kan skriva ett inlägg om stickning, för det var ju det denna blogg skulle handla om. Just nu känns det mer som en blogg om bloggen.

Inga kommentarer: