tisdag, december 08, 2009

Ketchupeffekt


Efter mitt sura inlägg om byten trodde jag att jag bränt alla mina chanser att någonsin få paket. Men till min stora glädje hade jag fel för nu rasslar paketen in, idag kom Garn och Te paketet. Det kom från Överkalix (nästan ”hemifrån”). Det innehöll Garn och Te, och en CD gjort till förmån för Cancerforskningen i Norrland (något jag starkt sympatiserar med). Jag har inte ännu lyssnat på den, jag har bara beundrat omslaget (och längtat hem). Lösviktsteét heter Midnattsdröm, smaksatt med "tusen och en natt", måste testas genast. Och sist men inte minst, två härligt mjuka nystan med mörkblått Drops Merino Extra Fine. De skulle kunna bli till en utmärkt halsvärmare till frusna dottern, men tyvärr avskyr hon halsdukar och halsvärmare, men om jag stickar en extra fin kanske……..

Och alltihop kom i en ovanligt passande kartong, som jag skall spara som ”bra att ha låda” vid stickmaskinen. Tack ”bibbistickar”.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Hej! Vad kul att du vill vara med i min utlottning! Men vad nyfiken jag blir, vad är det där för roliga byten ni gör??

Surtanten sa...

Bytena arrangeras av http://stickamera.se/
Kolla där, det är kul med byten när det funkar.

Ulrika sa...

Tack för ditt bidrag i min tävling! På söndag drar jag en vinnare! Lycka till!

Kul blogg du har också!