onsdag, februari 03, 2010

Där fick jag!!

Den 18/1 skickade jag iväg januaripaketet till min Hemliskompis, men ve och fasa det har inte kommit fram! Ha, där fick jag, för att jag i höstas raljerade över bytespaket som så märkligt försvinner på posten…………

Jag undrar vart det har tagit vägen, är det "underkänt" av en högre makter eftersom det varken innehöll garn eller godis? Eller har Supo (Suojelupoliisi) lagt beslag på paketet som ett potentiellt terrorvapen, eftersom det innehöll en vass sax?

Om det nu inte kommer fram till min hemliskompis så hoppas jag verkligen att det så småningom kommer tillbaka till mig, för jag vill inte att innehållet skall komma bort.

Nu har jag halvt i panikt stickat som ”en liten blå”, för att få februari paketet klart så fort som möjlig. Håll nu alla tummar för att detta paket kommer fram i god ordning. Och denna gång skall jag lägga i choklad…….

2 kommentarer:

Sussie sa...

Vojne vojne som det kan bli. ;o)

sinneskatten sa...

Visst blir man tokig på posten, jag skickade ett kuvert med stickat till Malmö, fram kom ett tomt kuvert som var öppnat....
jag har många negativa erfarenheter av posten, som när jag skickade efter växter och när de väl sagt att det kommit hade de legat tre veckor på posten utan vatten.
Posten betalade nya den ggr...