måndag, februari 08, 2010

Hemlis 6, Februaripaketet

De senaste dagarna har jag vankat runt postlådan som en äggsjuk höna (orsak; Sunnas kommentar i inlägget den 2/2). I fredags dök jag till och med på brevbäraren och frågade om han var alldeles säker på att han inte hade något litet, litet paket till mig…..
Och idag så kom det (och så litet var det inte). Det var ett riktigt ”må bra paket” som innehöll lotion och handkräm (som jag nu kan stryka från morgondagens inköpslista), nagelfilar, choklad och en bok om choklad (Choklad/ 70 recept att älska (det kommer att räcka länge)). Jag tror jag skall baka, men vad tror ni blir bäst att börja med Brownies (med 500 g choklad), eller Rocky road-paj, eller Rischoklad pudding, eller Choklasushi eller…….....

Tusen, tusen tack för alla fina paket Sunna, det har varit jättekul att ha dig som hemliskompis (och jag är en stor beundrare av dina amigurumis). Jag är jättenöjd med mitt deltagande i hemlisbytet, det har också varit kul att knåpa ihop små paket som har gått till Åland och Knitwitfun, trots att posten är lite långsam och ibland ger en skrämselhicka.

4 kommentarer:

Prizillas pastiller sa...

...lite avis blir man ju. Vill också ha en hemlig kompis som skickar hemliga paket...

Surtanten sa...

Ja, visst är det roligt att få så här fina paket. Stickamera skall ha ett nytt Garn och Te byte, passa på. Anmälan senast 10 februari. http://stickamera.se/garnochte5.php

Anna sa...

hej hej!

hittade hit via stickamera.se och kikade lite hos dig.

kika gärna in hos mig, har nyligen startat min pysselblogg så det kommer mera efter hand.

hälsningar Anna

Sunna sa...

Det är ju så mycket beröm så jag rodnar, tack själv