fredag, mars 12, 2010

Lite solsken..


Tack snälla Nina för en "award", det var jätteroligt, min allra första.

The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.
Men punkt nummer 2, ge den vidare till 12 stycken......nu skall jag erkänna en sak; jag har aldrig i hela mitt liv lyckats föra ett kedjebrev eller liknande vidare (även om jag i min ungdom verkligen försökte några gånger). Så istället för att fundera över om det berodde på att jag hade för få kompisar eller......så gjorde jag det tidigt till en "princip" att inte ens försöka föra saker vidare.
När det gäller en utmärkelse av detta slag är det kanske en trist och egoistisk inställning, men jag håller trots allt fast vid min gamla princip.
Men det finns jättemånga fina och roliga bloggar därute som jag kikar på ibland. Några har jag i mina listor, andra inte. Många av er har redan fått denna "award" eller får den säkert snart. Väldigt många är i allafall värda den, så jag skickar gärna lite solsken vidare till er alla som vill ta emot det.

Inga kommentarer: