fredag, april 23, 2010

Vinnaren är……

Det blev tvåsiffrigt!! Totalt blev det 19 kommentarer, alltså nästan 20 stycken, inte så tokigt tycker jag.

Dessutom smickrar jag med att jag kanske har någon fler läsare......... som inte gillar rosa…….

Excel har hjälpt mig ta fram en vinnare, slumptalsgeneratorn gav nummer 3, d.v.s. Sinneskatten, Grattis! (Nu får du allt plocka fram stickmaskinen ;=)

Maila mig namn och adress så skickar jag garnet.

Jag tackar er alla som lämnat kommentarer.

Jag tackar också er som köpt böcker av mig (men jag har några kvar ;=), jag är glad att alla böcker kommit till bra hem. För ni skall veta att jag har mycket svårt för att skiljas från böcker, och det gäller föresten garn också. Det har varit mycket funderande fram och tillbaka när jag skulle välja ut vilka böcker jag skulle sälja och vilket garn som skulle lottas ut.

För övrigt så har våryran just för tillfället övergått till vårtrötthet, jag känner mig trött och less och har bland annat haft svårt att hitta på något intressant att blogga om på sistone. Får väl hoppas på en vändning eller så blir det glesare med inlägg ett tag.

2 kommentarer:

Nina sa...

Så är det. Ibland har man massor att blogga om, ibland mindre. För egen del skulle jag vilja höra vad du tänker sticka för lätta sommarsaker i ull. Spets kanske?

sinneskatten sa...

Underbart! jösses vad skoj jag brukar aldrig ha tur i lotterier.
Så nu så ska här börjas att sticka på maskinen.
En rosa sjal kanske, hur man nu gör det?