torsdag, maj 27, 2010

Jag har fått ett härvträ, jag har fått ett härvträ!!!


Idag har jag fått världens underbaraste Mixa&Matcha 4 paket från Johanna. Det innehöll ett ursnyggt härvträ! I vintras blev jag helt betagen i härvträn, men inte riktigt nänts köpa ett eftersom jag tyckt att det får minsann duga att härva på nystkronan (även om det inte blir lika bra) men önskan efter ett hätvträ har liksom legat och gnagt i mig allt sedan dess. Detta härvträ är inte bara snyggt det har en fiffig lite mekanism som gör att man lätt kan ta av härvan när man är klar. Som om det inte räckte med detta innehöll paketet även tre nystan bambugarn i kallt gult och grönt (enligt färganalys skall jag ha kalla mjuka färger). Det skall bli jättekul att testa bambugarn och färgerna är jättesöta och en kul omväxling till allt blått som jag vanligen har. Och som grädde på moset fanns där också recept och ingredienser till ”Varm chilichoklad” som jag skall testa nästa gång det är kallt och ruggigt väder.

Tusen tack snälla Johanna, du har verkligen prickat rätt!

3 kommentarer:

Knittermarie sa...

Va´kul!Spännande att prova lite andra färger.

Prizillas pastiller sa...

åh så glad för din skull, mycket nöje och nytta önskas.

maskinstickning sa...

Vilket härligt paket!! Det är sånt som piggar upp tillvaron :)