fredag, september 24, 2010

Hemlis 7:1


En sådan trevlig fredag.....Jag har fått Hemlispaket......och det är inte ens oktober........Ett par gosiga urtjusiga handledsvärmare i en riktig fin höstfärg (Klart snyggare än dom jag stickade på 80-talet). Angående tvivel på om jag gillar färgen, så jo det gör jag den är härlig. Men det stämmer att jag skulle inte välja denna färg på en polotröja, den skulle inte framhäva varken min inre eller yttre skönhet. Men på handledsvärmare är det utmärkt och den gör sig mycket bra med min svarta kofta.
Och sedan kommer ju den andra spänningsfaktorn, vem det är i från? Och nu undrar jag varför är poststämplarna alltid utsuddade på Hemlispaket?? I och för sig är dom kanske ofta suddiga, men det är bara på Hemlispaket jag försöker läsa dom, men den här gången börjar det på S, Stockholm? Sundsvall?

Men det är från en hund, så nu får jag surfa och se vilka Hemlis 7:isar som skriver att dom har hund.
Men attans, det kan ju vara en katt, eller en kanin......
Men en sak är jag helt säker på, jag har haft supertur.
Tusen tack till Rambo och matte.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) :) :)
Trevlig helg!