tisdag, december 21, 2010

Medelålders och bortskämd



Så här såg jag ut vid postlådan igår Free Smiley Courtesy of www.millan.net
Se vad jag har fått, ett par härliga dubbla vantar av Prizilla.
Tusen tack snälla du!!!!
Jag har beundrat hennes fantastiska vantproduktion, men inte vågat mig på att sticka dessa dubbla vantar eftersom dom kräver lite för mycket sömnad. Och vantar kan man ju inte sy ihop på linker, det blir alldeles för klumpigt.

Men jag skall nog lära mig det här med att rundsticka vantar på maskinen, men tack och lov kan det vänta till en annan vinter, för nu är jag varm och go om händerna.
Och snart är det min födelsedag trall la la.....

3 kommentarer:

Prizillas pastiller sa...

Fniss, allt gott kommer till den som är god sa min mamma när jag var liten. I alla fall till slut. Ibland kan man ju tycka vägarna är något märkliga.
Och det var väl det jag hade på känn, att det snart är din födelsedag.
Så GRATTIS i förskott vännen, och ha nu en riktigt fröjdefull jul.Kram.

Knittermarie sa...

Tjusigt värre! Jättefina....och så gosiga. Grattis både till vantar och födelsedag!!

Sunna sa...

wow så fina, klart du kan göra såna också