lördag, februari 19, 2011

Vinnaren av TantTulipan är .....

Vinnaren av härvan TantTulian är nummer 6, det vill säga Lena!
Grattis!

Maila min din adress, så skickar jag garnet på måndag. Min e-mail hittar du under min profil till höger.

Idag är det sista gången med roligheter i Angered. Och då skall jag färga mer garn, i glada vårfärgen.
Vårvädret som var för någon vecka sedan ha kommit av sig och vi har fått snö och kallt på nytt, men misströsta inte. Detta är inte vinter, detta är en underbar vårvinter, med strålande sol och gnistrande snö, och ett utmärkt tillfälle att odla sina fräknar.

Och snart smälter snön bort och björkarna slår ut.

2 kommentarer:

Prizillas pastiller sa...

Grattis till sexan! Och tack för sista meningen - såna positiva ordalag behövs:))

Kristina sa...

Nu var jag ju inte med på din utlottning, men åhhh vilket fint gladpiller till garn!
Det här med att färga eget har jag inte alls vågat mej på...:-( Ha en härlig måndag i solen!