lördag, september 24, 2011

Fira 20.000 med mig

Nu passerar räknaren snart 20.000 besökande. Häftigt måste jag säga, Tack alla snälla läsare.
Detta firas med en utlottning av två vinster, välj vilken du vill ha. För maskinstickare en  bok "Machine Knitters Super Tips Plus" (obs.begagnad). Vill man inte ha boken kan man välja en härva handfärgat garn "Ros" (3-trådig Svensk ull), färgad av dottern idag, specially for you (och inte begagnat). ETA: Garnet är för tjockt för en standardmaskin, man passar nog en mellanstickare och handstickare.

För att delta i firandet och utlottningen, skriv en kommentar nedan (senast 30/9) och glöm inte ange om du vill ha boken eller garnet om du vinner. Jag drar sedan två vinnare, en som får boken och en som får garnet.
TACK!!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom du och jag kör med samma maskiner, måste jag naturligtvis vara med i utlottningen.
Man får sällan vara värst, så det är nog fler än jag som går in på favoritbloggarna och tittar ett par tre gånger per dygn för att kolla om det finns något nytt att läsa. Det är så roligt. /Bibbi

ela sa...

Eftersom jag är ny som maskinstickare lusläser jag bloggar om maskinstickning och jag har faktiskt lyckats komma i gång på grovsticken men....... min Brother 881 väntar på att få starta.
Tack för en lärorik o inspirerande blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

Monica sa...

Men va kul,jag läser din blogg men har inte skrivet innan..Jag har kommit igång med min stickmaskiner nu,så väldigt gärna vill jag vinna boken!..Mvh Monica

http://monica-minastickmaskinerochjag.blogspot.com/

Heléne Rasmusson Nordström sa...

Hej! Jag har gett mig katten på att ta tag i min stickmaskin igen! Kändes ganska hopplöst då jag bara tappade arbetet eller delar av den!
Nu har maken inrett en jättemysig stickhörna till mig, där alla mina prylar får rum och jag får vara ifred!
Hoppas att jag vinner ett av dina utlottningar, gärna boken!
Mvh Heléne

Anonym sa...

Jag glömde att tala om att det är boken, som intresserar mej. /Bibbi

Nina sa...

Bara maskinstickare som kommenterat hittils och eftersom jag också hör till den skaran så får jag be att anmäla mit till utlottningen av boken!
Hälsningar Nina

Maggisen sa...

Nån maskinstickare är jag inte, men härvan ser intressant ut! Den skulle jag inte tacka nej till.

Carola sa...

Grattis, grattis till de 20 000 besökarna!!

Självklart vill jag vara med och testa min tur! Jag har ingen stickningsmaskin och föredrar helst garnet :)

Prizillas pastiller sa...

Hallå gladtanten:) Jag är gärna med i din utlottning och satsar då på boken om maskinisttips eftersom jag nu står inför ett omvälvande byte från hålkort till elektronik. Kul idé med att fira 20000. Och stort grattis! Jag är snart där, behöver bara några hundra till, men det är roligt att så många läser vad huvet tänker och händerna gör:)Kramis

ithu sa...

Är nybliven ägare till en Brother 910. Som nybörjare i maskinstickning vill jag gärna ha boken. Mvh/Ingrid

Anonym sa...

Den där boken skulle jag vilja lägga händerna på trevligt med tips m.m

Mvh Lena
lena.alp@telia.com

maskinstickning sa...

Jag vill också vara med i utlottningen av boken. Grattis till 20 000 :)

elisabet sa...

Har ingen aning om hur man stickar på maskin
så garnet skulle passa mig.

Anneli sa...

Jag vill oxå vara med!!! Läser många av era bloggar för att få kunskap och inspiration. Har nyss varit ner till Lena och Anki på sockmaskinsstickningskurs...sen ska jag ha fart på min grovis... Och tips kan man sällan få för mkt av så vinner jag väljer jag boken. Ha en härlig dag, här i Borlänge skulle vi få 20 grader...Mvh Anneli
anneli_backman@telia.com

BiZen sa...

Grattis till alla besöken på din fina blogg!
Vill gärna vara med och försöka vinna det fantastiska handfärgade garnet. Håller tummar och tår och hoppas turen är med mig!
Ha en fin helg! //BiZen

Sussie sa...

Här smyger jag runt och försöker testa om jag kan lämna kommentarer lite här och där...Hoppas att det inte gör något ;o)Ps....Jag kan INTE lämna hos Prizilla.....