lördag, oktober 08, 2011

Stickböcker säljes

Jag behöver rensa i min bokhylla, finns den någon som är intresserad av att köpa böcker?
Knitting Out of Africa av Marianne Isager, Häftad, 2006, Ny endast bläddrad i. 200 kr + frakt
The Beatrix Potter Knitting Book,  Nu på Tradera
Hand and Machine Knitting av Tess Lorant, inbunden 1980, 100 kr + frakt
Designing for the Knitting Machine, inbunden, 150 kr + frakt
Sticka med växtfärgat av Lena Nessle, inbunden 80 kr + frakt
The Machine Knitter's Dictionary, gammalt biblioteks ex, saknar skyddsomslag och försättsida. 150 kr + frakt
Strikkegleder : kreativ maskinstrikking av Ragnhild Magnussen, 1992, kartonage, 500 kr + frakt
The Machine Knitter's Guide to the Ribber, inbunden, 200 kr + frakt
The Machine Knitter's Guide to Double Jacquard, inbunden, 300 kr + frakt
Elegant Machine Knits, häftad, 125 kr + frakt
De flesta böckerna är från 80-talet, och i gott skick om inte annat anges.
Jag kan skicka med posten, DHL eller Schenker.

Maila mig på surtantensmaskinstickning(at)yahoo.se, (at)=@ om du är intresserad eller har frågor.

 

3 kommentarer:

Prizillas pastiller sa...

nähä du, den du lottade ut för dina 20000 - Angela Gordons super tips, hitatde jag nu på ebay uk för "bara" 20 gbp. Fanns i usa också för en herrans massa dollar.
Hoppas den är lika bra som svårigheten att få tag i den...
Ska du flytta eller vill du bara bli av med?
Själv har jag inte tid alls med stickat nu när maken inte kan göra något hemma eller i trädgården, fy tusan vad det är trist. Men han gör så gott han kan ändå:)

Surtanten sa...

Hoho, jaja så det kan vara..Jag kunde alltså ha sålt den för dyra pengar ;-)
Mitt ex. var lite skamfilat, så det hade känts svårt att begära mycket pengar för den. Men jag hoppas att Elain blir nöjd med den.

Jag skall inte flytta, jag behöver bara plats. Jag har många bra böcker, men jag läser dom sällan. Jag stickar bara samma gamla vanliga tröjor hela tiden, och använder inta alla ideer i böckerna.

maskinstickning sa...

Tack för den fina boken,har inte hunnit gå igenom den så noga ännu, men den verkar innehålla en hel del matnyttigt :)