måndag, oktober 17, 2011

Turkisk slända säljes

Jag säljer min turkiska slända. Den är ny (bara testas) och kommer från IST Craft. 11 cm gjord i Snakewood och ten i Kingwood. Super söt.
436 kr inklusive frakt.
mail till  surtantensmaskinstickning(at)yahoo.se ETA: hämta mailadressen från min profil till höger, de brukar fungera bättre.
Jag har kommit fram till att jag föredrar sländor med krok, eftersom mina fumliga fingrar har svårt att göra "ett halvslag" som man skall "fästa" tråden med, se här hur man gör.

1 kommentar:

Prizillas pastiller sa...

hihi, den såg ju spännande ut. Jag som köper maskin utan k-släde kanske ska samla på mig lite kuriosa!!!

Tänkte på din Potter-bok. Jag är stor beundrare av hennes figurer. Är det mönster på figurerna eller vad menas...
Är det vackra gammaldags mönster kan det vara intressant för mig.